Pierwszy salon BMW i Mini w Zielonej Górze

Nowa inwestycja jest kolejnym etapem rozbudowy sieci sprzedaży BMW w Polsce. Wpisuje się ona w strategię zwiększania dostępności dla klientów i obecności w każdym większym mieście. Otwarcie lokalizacji w Zielonej Górze zostało podyktowane również rosnącym zainteresowaniem marką. Dwupiętrowy budynek o łącznej powierzchni ponad 2 tys. mpowstał na obrzeżach miasta. Prowadzi do niego prosty i bezpośredni zjazd z Trasy Północnej, a od centrum dzieli go zaledwie 10 minut drogi.

Projekt wpisuje się w aktualne trendy i najnowszy standard BMW Group – Retail.Next. Zgodnie z nowym podejściem do obsługi klienta, goście dealera mogą liczyć na indywidualną obsługę, dostosowanie prezentacji modeli i pomieszczeń do ich potrzeb, a także butikową atmosferę. Salon BMW Sikora w Zielonej Górze został podzielony na specjalne strefy ekspozycyjne. Każda z nich jest przystosowana do poszczególnych funkcji oraz cech prezentowanych samochodów. Jednocześnie dzięki przytulnej i „domowej” aranżacji wnętrza nowego budynku stały się przestrzenią do wspólnych spotkań. W ten sposób BMW Group razem z Grupą Sikora zapewniają zupełnie wyjątkowy charakter i poziom świadczonych usług. Na miejscu można skorzystać ze specjalnej strefy multimedialnej wyposażonej w konfiguratory modeli BMW oraz MINI.

Budynek zaprojektowano według zasad zrównoważonego rozwoju. Nowy salon Grupy Sikora został wyposażony w m.in. nowoczesne, oszczędne systemy ogrzewania wykorzystujące najnowsze oprogramowanie, najwyższej jakości materiały izolacyjne, inteligentny system zarządzania oświetleniem, który dostosowuje się do panujących warunków zewnętrznych i wewnętrznych czy instalację fotowoltaiczną. Elementy wykończenia wnętrz, jak i stolarki, wykonane są z materiałów, które w większości można poddać recyklingowi.

Zielona Góra jest istotnym punktem na mapie Polski nie tylko ze względu na jej wielkość czy centralne położenie na zachodzie kraju. Ogromnie ważne jest jej znaczenie dla rozwoju całego regionu, zwłaszcza w obszarze zrównoważonego transportu. Dziś to miasto jest jednym z liderów w zakresie elektromobilności, co idealnie wpisuje się w charakter BMW Group. Pierwszy salon w Zielonej Górze przyczynia się także do realizacji naszej strategii zwiększania dostępności oferty oraz usług BMW i MINI w całej Polsce. Zależy nam na tym, aby każdy mieszkaniec dużego miasta, jakim z pewnością jest Zielona Góra, miał dostęp do samochodów premium i naszego wsparcia — komentuje Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.

Poza najnowszą ofertą modeli BMW oraz MINI dealer umożliwia kupno aut używanych, zapewnia dostęp do oryginalnych części i akcesoriów, a także atrakcyjne modele finansowania w ramach BMW Financial Services, w tym leasing i ubezpieczenia. Goście salonu mogą również wziąć udział w jazdach testowych po uprzednim umówieniu się lub skorzystać z autoryzowanego serwisu wyposażonego w pięć stanowisk obsługi. Ponadto do dyspozycji klientów jest sześć stacji ładowania samochodów elektrycznych

Salon BMW i MINI w Zielonej Górze jest jednym z pięciu należących do Grupy Sikora, wśród których znajduje się m.in. pierwszy w Europie salon BMW M. Dealer jest zaangażowany w życie lokalnych społeczności i chce pozytywnie oddziaływać na region. W trakcie budowy nowego obiektu w Zielonej Górze współpracowano z lokalnymi przedsiębiorcami i rzemieślnikami, którzy dostarczyli większość elementów wykończenia oraz dekoracji budynku. Dodatkowo planowany jest szereg aktywności skierowanych do mieszkańców, w tym akcja sadzenia drzew na terenie miasta.

Jak oceniasz ten wpis?
+1
9
+1
8
+1
1
Avatar
Luxatic.pl

Luxatic.pl to lifestylowy magazyn o luksusie, stylu życia i pieniądzach. Prezentujemy najlepsze usługi, produkty i miejsca na całym świecie.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany

Luxatic to jedyny w Polsce serwis lifestylowy piszący w luźny sposób o luksusie w Polsce i na świecie.

OBSERWUJ NAS