Mike Tyson nie tylko trenuje przed walką z Jake’em Paulem, która odbędzie się 20 lipca w serwisie Netflix — marka konopi Tyson 2.0 legendy boksu właśnie nawiązała współpracę z G Pen i Stündenglass.
Tyson 2.0 x G Pen Hyer to trzeci produkt Tysona wydany przez firmę vape. Urządzenie zostało zaprojektowane tak, aby „zapewniać najlepszy w swojej klasie smak i produkcję pary zarówno poważnym użytkownikom, jak i nowicjuszom”. Produkt jest dostępny w sklepach w USA oraz na stronie gpen.com w cenie 299,95 USD.
Według marki najnowsza wersja G Pen „zawiera inteligentną technologię ogrzewania ze stałą temperaturą wyjściową, co pozwala na spójne i wydajne wrażenia podczas każdej sesji palenia”. Sprzęt zawiera mocny element grzejny w lekkiej obudowie z anodyzowanego aluminium, co umożliwia spożywanie koncentratów lub suszonych ziół.
Tyson jako miłośnik zioła i przedsiębiorca współpracował także z producentem fajek wodnych Stündenglass przy tworzeniu Tyson 2.0 x Stündenglass. Przyjazne dla osób palących urządzenie oferuje „pierwsze w swoim rodzaju, wciągające i bezdotykowe doświadczenie dzięki opatentowanemu systemowi grawitacji 360 stopni, który generuje aktywację ruchu kinetycznego poprzez kaskadową wodę, przeciwstawiając się technologii przepływu powietrza i naturalnej sile grawitacji”.
Tyson 2.0 x Stündenglass jest już dostępny w sklepach stacjonarnych na terenie USA i online na stundenglass.com za 599,95 dolarów.
To kolejne źródło przychodów dla Tysona, który w dniu walki będzie miał 58 lat, kiedy zawiąże rękawice przeciwko Jakowi Paulowi, 27-letniemu YouTuberowi, samozwańczemu pięściarzowi, który wyrobił sobie lukratywną niszę, walcząc z wyblakłymi gwiazdami MMA.