Hennessy chyba najbardziej znany i najlepiej sprzedający się koniak na świecie oraz National Basketball Association ogłosiły start wieloletniej współpracy, dzięki której Hennessy zostanie oficjalnym partnerem NBA, Women’s National Basketball Association (WNBA) i USA Basketball.
„Partnerstwo między Hennessy i NBA połączyło dwie globalne marki z wieloletnimi wspólnymi wartościami i pasją do przekraczania granic potencjału” – powiedział Forbes Giles Woodyer, starszy wiceprezes Hennessy US. „Czujemy się szczęśliwi, że możemy współpracować z organizacją, która oferuje tak wiele różnorodnych stowarzyszeń i możliwości przyjęcia ducha tej gry”.
Jack Daniel’s był poprzednim partnerem „alkoholowym” NBA.
NBA i Hennessy ogłoszą swoje partnerstwo w tym tygodniu podczas AllStar Weekend, gdzie Hennessy będzie partnerem stowarzyszonym w imprezie gdzie wystąpią gwiazdy sponsorowane przez markę chipsów Ruffles oraz partnerem prezentującym czerwony dywan przed meczem.
Hennessy dąży również do zwiększenia świadomosci fanów NBA, WNBA i koszykówki USA poprzez zapewnienie dostępu do gier, graczy, wydarzeń kulturalnych, tworzenie i upamiętnianie specjalnych historii i aktywacji, które podkreślają ich motto: „Nigdy nie przestawaj. Nigdy się nie zatrzymuj„.
Przeczytaj też:
- Naomi Campbell, Idris Elba i Angela Bassett w kalendarzu Pirelli
- Bardziej cyfrowe, bardziej luksusowe i efektywniejsze: nowe Porsche Panamera
- Samolot LOT w nowym malowaniu
- Holenderska firma produkuje ubrania z… ludzkich włosów
- Audi seria Q: komfort i elegancja w formie SUV-a
„Ta wspólna podróż” – powiedział Woodyer – „Odkryje królestwa dziedzictwa, kultury i innowacji, kreując prawdziwe i nieoczekiwane sposoby, w jakie fani będą mogli się dalej angażować i być częścią energii, która wykracza poza grę – na boisku, na fandomie, oraz w społecznościach lokalnych”.