Gucci wysyła list miłosny do Nowego Jorku p.t. Blondie

Włoski dom mody Gucci dzieli się odą do miasta, które nigdy nie śpi w kampanii swojej najnowszej kolekcji torebek i akcesoriów Blondie. Nowa kampania, wymyślona przez dyrektora kreatywnego Alessandro Michele i dyrektora artystycznego Christophera Simmondsa, sfotografowana przez Angelo Pennettę, przedstawia eleganckie momenty wśród najbardziej rozpoznawalnych zabytków Nowego Jorku. Kolekcja Gucci Blondie czerpie inspirację z archiwalnych projektów z wczesnych lat 70., a jednocześnie zawiera współczesne kody w celu promowania ponadczasowości.

Blondie w Wielkim Jabłku

Gucci Blondie została po raz pierwszy zaprezentowana podczas Love Parade Gucci na Hollywood Boulevard w Los Angeles zeszłej jesieni, ale teraz debiutuje w Nowym Yorku.

W minutowej reklamie podążamy za modelkami ubranymi w Gucci Love Parade przez ruchliwe ulice Nowego Jorku, na szczycie Empire State Building, w sali Radio City Music, w Muzeum Guggenheima i nie tylko. Od hałasów taksówek po bieganie na pokaz, film jest przykładem energii płynącej z Nowego Jorku.

Zdjęcia w stylu dokumentalnym mają na celu przywołanie minionej epoki fotografii analogowej i ukazują momenty spontaniczności, zachowując jednocześnie dziedzictwo Gucciego na każdym zdjęciu.

Odpowiednio dobrany przebój Amandy Lear z 1978 roku „Follow Me” służy jako ścieżka dźwiękowa, podczas gdy dwa pierwsze teksty rozpoczynające narrację brzmią: „Wychodzę, ruszam do przodu„.

Nowy Jork kradnie show w najnowszej kampanii Gucci Love Parade

Nowa kolekcja charakteryzuje się unikalnymi kształtami, z których każdy jest zdefiniowany centralnie umieszczonym, zaokrąglonym, zazębiającym się emblematem „G”, wprowadzonym po raz pierwszy w 1971 roku.

Kolekcja Gucci Blondie obejmuje różne rozmiary, fasony i detale, od listonoszki, którą można nosić na ramieniu lub w poprzek ciała, z dołączonymi paskami z siatki lub skórzanymi paskami, po mniejszy styl na dzień i na noc.

Miniaturowa wersja, również wyposażona w wymienne i regulowane paski ze skóry i tkaniny, dopełnia wybór. 
Dostępne są wzory ze skóry, zamszu i płótna GG, ze zróżnicowaną paletą zarówno toreb, jak i pasków w paski.

Nowe torebki Gucci Blondie sprzedawane są w cenie od 2980 do 3890 dolarów, a paski od 480 do 510 dolarów.

Paradoks stylu

Gucci jest najbardziej znane z zacierania linii stylu i płci oraz naginania zasad konformizmu, aby umożliwić nieograniczone wyrażanie siebie, które czasami obejmuje mieszanie paradoksalnie sprzecznych elementów.

Paradoks między najnowszą kampanią Love Parade inspirowaną Nowym Jorkiem a poprzednią kampanią i pokazem na wybiegu Love Parade, inspirowaną Hollywood, stanowi przykład tego pomysłu, jednocześnie łącząc w jedno nadmorskie odpowiedniki – tyle, że na przeciwległych krańcach ogromnego kraju.

W listopadzie 2021 roku Gucci urządził wspaniałą paradę celebrującą miłość, wraz z gwiazdorską obsadą i listą gości wzdłuż Hollywood Boulevard.

Szczycące się bogactwem i wspaniałością, wydarzenie to ukierunkowało stary hollywoodzki szyk, podkreślając ponad 100 stylizacji z kolekcji. Motywy filmowe zostały powtórzone poprzez użycie kowbojskich kapeluszy, piór, sztucznych futer i nie tylko.

Obecni byli artyści, w tym Billie Eilish, Miley Cyrus, Tracee Ellis Ross, Lizzo, Salma Hayek i inni.

Następnie, aby przenieść pokaz na ekran, dom mody zadebiutował z kampanią filmową „Love Parade”.

W filmie występują Miley Cyrus, Snoop Dogg, Beanie Feldstein, Deng Lun, Jungjae Lee i Liu Wen. Widzowie oglądają, jak te słynne postacie oddają się niekończącym się smakołykom i śmiechowi, przedstawiając czysty hollywoodzki blichtr.

Ubrani w jaskrawe kolory, błyszczące komplety i charakterystyczne elementy Gucciego, bohaterowie filmu stukają się kieliszkami koktajlowymi i biorą udział w zabawnych walkach na jedzenie. Uchwycone przez fotografów Merta Alasa i Marcusa Piggota gwiazdy celebrują rytuał bankietu, który następnie zamienia się w, jak to opisuje Gucci, dionizyjski rytuał tańca.

Jak oceniasz ten wpis?
+1
63
+1
20
+1
7
Avatar
Luxatic.pl

Luxatic.pl to lifestylowy magazyn o luksusie, stylu życia i pieniądzach. Prezentujemy najlepsze usługi, produkty i miejsca na całym świecie.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany

Luxatic to jedyny w Polsce serwis lifestylowy piszący w luźny sposób o luksusie w Polsce i na świecie.

OBSERWUJ NAS