Hip-hop i Hennessy mają długą historię, a marka od dziesięcioleci pojawia się w niezliczonych tekstach i filmach. W 2023 roku przypada 50. rocznica powstania hip-hopu, więc aby upamiętnić ten kamień milowy, NAS nawiązał współpracę z Hennessy i razem stworzyli nową butelką koniaku z limitowanej edycji o nazwie HenNASsy.
Nas odwoływał się do Hennessy już w swoim debiutanckim albumie Illmatic, który ukazał się prawie 30 lat temu – w 1994 roku. „Wczesne nagrania hip-hopowe mówiły o szampanie Moet” – powiedział raper. „Kiedy wszedłem do branży, Hennessy był nowym trunkiem dla nadchodzącego pokolenia… Wspomniałem o tym na moim pierwszym albumie”.
NAS i Hennessy współpracują ze sobą od ponad dekady, więc nowa butelka to tylko ostatni rozdział w ich wieloletniej relacji. „Miałem wiele okazji do współpracy z innymi markami” — powiedział raper. „Ale nie byli wobec mnie szczerzy i myślę, że ludzie to widzą. Widzieć mnie w parze z inną marką, o której nie mówię, że ludzie nie widzą, jak piję – to nie wydaje się szczere”. Przyznaje, że był czas w jego karierze, kiedy musiał zrobić sobie przerwę od picia. „Przeprowadzałem detoks ze wszystkiego” – mówi.
Oprócz nowej butelki HenNASsy VS z etykietą przedstawiającą zdobywcę nagrody Grammy, NAS opowiedział o filmie fotografa Renella Medrano, który podobno jest wielkim fanem hip-hopu. Ponadto, w ramach kampanii marki „Rep Yours”, Hennessy uruchamia projekt Hennessy AI.bum Covers, w ramach którego fani będą mogli wykorzystywać sztuczną inteligencję do przekształcania selfie w okładki albumów. A 11 sierpnia Hennessy będzie gospodarzem imprez w całych Stanach Zjednoczonych, aby uczcić oficjalne urodziny hip-hopu.