Najnowsza kampania Samsung to ukłon w stronę wszystkich, którzy mają odwagę wyróżniać się z tłumu wyrażając siebie – tak, jak główni bohaterowie kampanii: Julia Wieniawa, Żabson i… towarzyszący im Galaxy Z Flip4.
Twórcy kampanii zwracają uwagę, że każdy, kto chce się wyróżnić może spotkać się z brakiem zrozumienia ze strony otoczenia, negatywną oceną, która w skrajnych przypadkach może przybierać postać hejtu. Ambasadorzy Galaxy – Julia Wieniawa i Żabson w kampanijnym spocie udowadniają jak ważne jest, żeby budować w sobie odporność na negatywne komentarze i stereotypowe reakcje otoczenia, jednocześnie inspirując do pozostania sobą niezależnie od opinii innych.
„Chęć wyróżnienia się z tłumu to coś, co nas nakręca i inspiruje ale wymaga też sposobu i sporej odwagi, bo często jest postrzegane jako coś złego, niepasującego i niezrozumiałego. Właśnie dla takich nietuzinkowych osób tworzymy nasze urządzenia Galaxy – wierzymy, że każdy ma w sobie „to coś”. Razem z Julią i Żabsonem zachęcamy do pielęgnowania w sobie tej wyjątkowości, pokazując jednocześnie jak ważny jest dystans” – podsumowuje Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics.
Za koncepcję kreatywną odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu Papaya Films. Kampania potrwa od 16 marca do 15 kwietnia i obejmie działania digitalowe: YT, VOD, social media oraz stacjonarne aktywacje w Galaxy Playground, gdzie będzie można wziąć udział w warsztatach panelowych z udziałem specjalistów oraz Julii Wieniawy i Żabsona. W ramach kampanii powstanie również specjalny salon manicure, który zostanie przeniesiony z klipu do realnego świata – odwiedzając Galaxy Playground będzie można wykonać sobie na paznokciach wzór, który pozwoli się wyróżnić.