Louis Vuitton inwestuje w streetwearową markę Aimé Leon Dore

Oddział venture capital francuskiego luksusowego giganta przejmuje mniejszościowy udział w nowojorskiej marce streetwearowej założonej przez Teddy’ego Santisa. LVMH Luxury Ventures, francuski konglomerat zajmujący się inwestycjami w małe kreatywne marki, przejął mniejszościowy udział w nowojorskiej wytwórni Aimé Leon Dore za nieujawnioną kwotę.

Marka streetwearowa została założona w Queens w stanie Nowy Jork przez przedsiębiorcę i dyrektora kreatywnego Teddy’ego Santisa w 2014 roku. Od tego czasu jej projekty w stylu preppy zyskały na popularności, prezentując szersze i ponowne odkrycie stylu, który kiedyś był siłą napędową miejskiej mody.

Marka, czasami nazywana „ALD”, przez kultowych zwolenników, oferuje podstawowe produkty streetwear, takie jak koszulki z grafiką i bluzy z kapturem, a także bardziej ekskluzywne produkty, takie jak koszule rugby, dopasowane spodnie i sznurowane buty Wallabee. Style nawiązywały do ​​kultowych fasonów gwiazd hip-hopu z lat 90., takich jak Nas i WuTang Clan, które w radykalnie przewymiarowanych fasonach używały preppów takich jak Tommy Hilfiger.

W ostatnich latach unikalna marka wysublimowanej amerykańskiej Americany Aimé Leona Dore’a przyciągnęła do współpracy takie marki jak Woolrich i Clarks — tradycyjnymi markami, które chcą dotrzeć do młodszej, modniejszej publiczności. Santis został w zeszłym roku dyrektorem kreatywnym linii New Balance „Made in USA”.

W ostatnich kolekcjach marka połączyła sygnatury streetwearu z odniesieniami do odzieży roboczej nawiązującej do greckiego dziedzictwa Santis, takich jak wełniane czapki wędkarskie i wodoodporne spodnie woderowe.

Wodoodporne spodnie woderowe w kampanii Aimé Leon Dore

Firma podała, że ​​Aimé Leon Dore będzie nadal działać niezależnie od swoich biur w Nowym Jorku, otrzymując jednocześnie wsparcie i wskazówki od grupy LVMH.

Inne inwestycje LVMH Luxury Venture to luksusowa marka Gabriela Hearst i tajemniczy start-up Heat. Poprzednie pakiety mniejszościowe przejęte przez LVHM obejmują Stadium Goods, który został sprzedany firmie Farfetch za 250 milionów dolarów w 2019 roku, oraz Officine Universelle Buly, ponownie uruchomioną napoleońską firmę produkującą produkty do pielęgnacji skóry i perfum, która została w pełni przejęta przez LVMH w październiku.

DJ Premier pozuje w kampanii Aimé Leon Dore
Jak oceniasz ten wpis?
+1
1
+1
1
+1
0
Luxatic.pl

Luxatic.pl to lifestylowy magazyn o luksusie, stylu życia i pieniądzach. Prezentujemy najlepsze usługi, produkty i miejsca na całym świecie.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie opublikowany.

Kontakt z nami

W każdej sprawie prosimy o kontakt pod poniższym adresem e-mail: info małpa luxatic.pl

Bądź na bieżąco!