Bezmyślne zdjęcie Belli Hadid , na którym pokazała swoją podeszwę na tle samolotu z flagami Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, okazało się bolesne zarówno dla supermodelki, jak i marek, które reprezentuje. Centra handlowe w Dubaju usunęły reklamy, aby zaprotestować przeciwko jej zachowaniu.
Użytkownicy mediów społecznościowych udostępnili także zdjęcia i filmy, w których wyrzucali produkty Dior Beauty, pokazując swoją pogardę za pośrednictwem postów oznaczonych „#BellaHadidIsRacist”.
Hadid wrzuciła obraźliwe zdjęcie na Instagrama, czym rozjuszyła użytkowników Twittera z ZEA oraz Arabii Saudyjskiej, którzy domagają się bojkotu marki Dior, która ostatecznie usunęła reklamy z supermodelką w The Dubai Mall. Zapytana o zajęcie stanowiska wobec tego problemu, galeria napisała na Twitterze : „Zapewniamy, że wrażliwość kulturowa naszego narodu jest szanowana”.
Po tym wydarzeniu Christian Dior podjął niezbędne kroki w odpowiedzi na prośby klientów, przerywając zdjęcia kampanii przedstawiające Hadid jako twarz ich perfum. Rzecznik Parfums Christian Dior powiedział The National, że marka usunęła zdjęcia Hadida z The Dubai Mall.
Ponadto Mall of Emirates odwołało wydarzenie zorganizowane z Diorem, pisząc, że miejsce nie chce być wiązane z „niedawnym incydentem z udziałem modelki”.