Miłośnik słodyczy – Kubuś Puchatek, zauważył kiedyś: „Jedyną rzeczą lepszą od miodu jest jego większa ilość”. Fikcyjny bohater powieści AA Milne’a z pewnością ucieszyłby się z dzisiejszego ogłoszenia specjalnego miodu Black Edition Label, upamiętniającego piąte zbiory miodu niezwykłej inicjatywy „Bentley Bees”.
Centrum doskonałości ds. produkcji miodu mieści się w siedzibie firmy Bentley w Crewe i zostało powiększone na początku tego roku do 17 uli, w których mieści się ponad milion pszczół.
Tego lata zebrano nieco ponad 500 słoików pysznego miodu Black Edition Label z dwóch najstarszych uli, które po raz pierwszy zainstalowano w obiekcie Pyms Lane w 2019 r.
Oprócz apetycznego miodu Black Edition Label, 1000 słoików smacznego „zwykłego” miodu pobrano z pozostałych 15 uli. Wewnętrzny zespół projektantów firmy Bentley pomógł uczcić tę okazję, zmieniając nazwę obu słoików i umieszczając na nich unikalne etykiety.
Andreas Lehe, członek zarządu ds. produkcji w firmie Bentley Motors, powiedział:
„Nasza kolonia pracowitych pszczół robotniczych okazała się bardziej produktywna niż kiedykolwiek w Centrum Doskonałości ds. Produkcji Miodu. Ta ekscytująca inicjatywa pokazuje dalekosiężny charakter strategii Beyond100 firmy Bentley, która koncentruje się na uczynieniu obiektu Pyms Lane jeszcze bardziej przyjaznym dla środowiska. Jest to również zgodne z celem firmy, jakim jest zostanie liderem w dziedzinie zrównoważonej i luksusowej mobilności”.
Sebastian Benndorf, dyrektor ds. planowania produkcji w firmie Bentley Motors, dodał: „Pyszny miód jest bardzo ekskluzywny i nie sprzedajemy go, zamiast tego jest wręczany podczas imprez firmowych, wizyt klientów i akcji charytatywnych wraz z programami nagród i wyróżnień dla współpracowników oraz konkursami. Uważamy, że to ekscytujący sposób, aby ludzie zaczęli rozmawiać o znaczeniu ekologii i roli, jaką odgrywają te niezwykłe owady”.