Marki Hot Wheels i Gucci celebrują setną rocznicę powstania domu mody Gucci i przedstawiają limitowaną edycję Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville, inspirowaną miniaturowym modelem legendarnego Cadillaca „Sevilla by Gucci”. Niezwykły samochodzik będzie dostępny na platformie Mattel Creations oraz w wybranych sklepach Gucci na całym świecie od 18 października. Partnerstwo jest hołdem dla oryginalnej współpracy Gucci i GM z lat 70.
Cadillac Seville z 1982 r. wpisuje się w aktualny świat mody, tak jak miało to miejsce kilkadziesiąt lat temu. Do luksusowego samochodu z Detroit dodano legendarny włoski styl, który jest nieodłączną cechą Gucci. Klasyczne logo Gucci, kultowy, zazębiający się wzór GG, a do tego wnętrze w skali 1:6, zawierające detale charakterystyczne dla pojazdów naturalnej wielkości, takie jak złote lamówki na siedzeniach – tak prezentuje się wyjątkowy Hot Wheels x Gucci Cadillac Seville. Samochodzik zapakowany jest w efektowne pudełko zaprojektowane przez markę Gucci.
„Niezwykła i zaskakująca współpraca Gucci i Hot Wheels potwierdza, że zabawki idealnie wpisują się w modę i design oraz są nośnikiem popkultury” – powiedział Richard Dickson, prezes i dyrektor operacyjny Mattel. „Jesteśmy podekscytowani, że możemy uczcić setny kamień milowy Domu Mody Gucci i uhonorować go artystycznym podejściem do limitowanej edycji Hot Wheels – tym samym wzmacniając znaczenie samochodzika jako sztuki”.
Więcej informacja na www.mattelcreations.com oraz www.gucci.com