Robert Pattinson ponownie wciela się w twarz nowej kolekcji Dior Icons będącej częścią wiosennej kampanii francuskiego domu mody. Wcześniej, czyli wiosną 2023 roku Robert Pattinson był się twarzą kampanii Dior Spring 2023 Men’s Collection.
Aktor po raz kolejny zostaje uchwycony przez brytyjskiego fotografa Alasdaira McLellana, który jest także reżyserem, pod kierownictwem artystycznym Ronniego Cooke’a Newhouse’a. W projekt zaangażowani byli także stylistka Melanie Ward, wizażystka Lynsey Alexander i stylista fryzur Anthony Turner.
Na cieplejsze dni dyrektor artystyczny Diora ds. odzieży męskiej Kim Jones dodaje koszule z domieszką jedwabiu, lżejsze dzianiny i bluzki w stylu Harrington do swojej linii podstawowych elementów męskiej garderoby, obejmującej spodnie z szerokimi nogawkami i płaszcze ze strukturą.
Ceny ubrań w nowej kolekcji Dior zaczynają się od 800 euro za T-shirt i sięgają 4500 euro za płaszcze, a spodnie wahają się w przedziale od 1450 do 2100 euro.
Na zdjęciach z kampanii Pattinson przywdziewa trzy stylizacje, które łączą się z warstwami czerni i beżu, aby oddać miejski urok.
Akcesoria obejmują plecaki i torby weekendowe, pokazane na zdjęciach kampanii w kolorze beżowym, ze skórą Dior Gravity w wersji maxi z motywem Dior Oblique. Będzie to również wykorzystane w sezonowej odsłonie butów B33.
Wiosenny rozdział Dior Icons pojawi się w butikach Dior 2 maja wraz z rozpoczęciem kampanii z udziałem Pattinsona.
Linia zadebiutowała w grudniu wraz z pierwszą kampanią z udziałem brytyjskiego aktora, który od 2013 roku jest twarzą zapachu Dior Homme.