McLaren znany jest z podnoszenia swoich produktów na wyższy poziom, dlatego marka po raz kolejny nawiązała współpracę z marką luksusowych butów APL, aby wprowadzić do sprzedaży trzy nowe kolory sneakersów inspirowanych supersamochodami.
Najnowsze kolory do najlepiej sprzedającego się modelu HySpeed zostały wycenione na 2000 złotych za parę i obejmują buty w nowym żywym magenta i ombre, czyli zmieszanym z żółtymi odcieniami oraz w ciemnobrązowej kolorystyce, która czerpie inspirację z charakterystycznych wnętrz McLarena i francuskiego stylu. Kolorowe odcienie Riverii. Jeśli szukasz bardziej neutralnej opcji, jest też odświeżony czarno-biały wygląd najlepiej sprzedającego się sneakersa APL.
Współpraca, która zadebiutowała w sierpniu zeszłego roku zrodziła się z pragnienia marek, aby połączyć swobodny styl APL z elegancką inżynierią McLarena i przekształcić go w wydajne sportowe buty sportowe, które miały zadanie wstrząsnąć branżą obuwia luksusowego. Konstrukcja butów zrodziła się z połączenia, które obejmuje trzyczęściową segmentowaną podeszwę środkową z opatentowaną przez APL technologią FutureFoam oraz pełnowymiarową płytkę z włókna węglowego, materiału, który można również znaleźć w fotelach McLarena. Wypełniona azotem amortyzacja dopełnia projekt, nadając butowi charakterystyczny, podwyższony wygląd.
„Po niezwykle pozytywnym przyjęciu pierwszej kolekcji butów APL McLaren HySpeed, współpracowaliśmy z APL, aby wprowadzić ekscytujące nowe kolory do kolekcji inspirowanej żywiołowością, dynamiką i energią naszych supersamochodów” — powiedział George Biggs, szef sprzedaży i marketingu McLarena. „Zarówno McLaren, jak i APL są liderami w swoich dziedzinach i są zaangażowani w przesuwanie granic projektowania i technologii w celu zwiększenia wydajności, dzięki czemu ta współpraca idealnie do siebie pasuje”.