W związku ze stopniowym przywracaniem kierunków w siatce połączeń Emirates i wzrostem popytu na podróże, pasażerowie, którzy podróżują klasą premium oraz członkowie programu Emirates Skywards na wybranych poziomach członkostwa do lutego będą mieli dostęp do ponad 120 poczekalni lotniskowych.
Linie Emirates, które wznowiły działalność w ponad 90% swojej sieci sprzed pandemii, latają obecnie do ponad 120 miejsc na całym świecie przez swój hub w Dubaju. Pasażerowie podróżujący klasami pierwszą i biznes będą mogli urozmaicić swoją podróż o poczekalnie premium oferowane przez Emirates na ponad 20 lotniskach w Europie, Afryce, Stanach Zjednoczonych i Azji.
Pod koniec grudnia poczekalnie Emirates na wielu lotniskach w Wielkiej Brytanii ponownie otworzą swoje drzwi, aby przed lotem klienci mogli zanurzyć się w świecie premium. Będą to poczekalnie w londyńskim Heathrow, Birmingham i Manchesterze, natomiast poczekalnie na lotnisku Londyn Gatwick i Glasgow przyjmą klientów w styczniu 2022 r.
W Europie poczekalnie Emirates w Monachium, Frankfurcie i Dusseldorfie, oprócz poczekalni w Mediolanie i Rzymie, zostały już ponownie otwarte dla pasażerów, aby mogli korzystać z udogodnień podróży premium. Poczekalnie w Hamburgu i Paryżu mają zostać otwarte jeszcze w tym miesiącu.
W Stanach Zjednoczonych pasażerowie lotów Emirates mają dostęp do poczekalni premium na lotnisku w Los Angeles, Boston Logan oraz JFK w Nowym Jorku. Poczekalnia Emirates w San Francisco zostanie ponownie otwarta w lutym 2022 r.
Wcześniej swoją działalność wznowiła dodatkowa poczekalnia Emirates, obsługująca pasażerów podróżujących przez Kair. Klienci premium i uprawnieni członkowie programu Emirates Skywards wkrótce będą mogli też odpocząć i zjeść posiłek w poczekalniach w Kolombo i Bangkoku.
W ekskluzywnym Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju podróżni mogą również korzystać z usług pięciu poczekalni premium oferowanych przez linie Emirates, które są już w pełni operacyjne.
W hali B Terminalu 3 ponownie otwarto zarówno poczekalnie pierwszej klasy Emirates, które oferują prywatne saloniki dla pasażerów pierwszej klasy, jak i poczekalnie klasy biznes z pełną ofertą usług. Pasażerowie podróżujący w klasie biznes, wyłączając członków programu Emirates Skywards na poziomie Platinum i Gold, mogą cieszyć się wykwintną kolacją z napojami do czterech godzin przed odlotem i skorzystać z bezpłatnego Wi-Fi. Nowe menu zawiera zarówno dania wegańskie, jak i wegetariańskie, aby zaspokoić preferencje wszystkich pasażerów.
Poczekalnie klas pierwszej i biznes w hali A wznowiły działalność w skrzydle wschodnim, a w skrzydle zachodnim zostaną ponownie otwarte dla klientów w nadchodzących tygodniach. Co więcej, planowane jest, aby do początku przyszłego roku dwie poczekalnie w hali C były w pełni operacyjne.
Podróżujący z Emirates w klasie pierwszej i członkowie programu Emirates Skywards na poziomie Platinum mogą bezpłatnie korzystać z poczekalni dla pierwszego pasażera i maksymalnie trzech dodatkowych gości, w tym jednej osoby dorosłej i dwojga dzieci poniżej 17 roku życia. Przed lotem pasażerowie hali A mogą delektować się wyjątkowymi smakami dań przygotowywanych w kuchniach pokazowych, wypić drinka w Cigar Bar lub pozwolić doświadczonym sommelierom oprowadzić ich po najlepszych rocznikach win Le Clos. Salony oferują również zabiegi spa i prysznice, wydzieloną strefę wolnocłową na zakupy w klasie pierwszej oraz bezcłową usługę konsjerża w klasie biznes. Klienci korzystający z poczekalni będą mieli również bezpośredni dostęp do bramek prowadzących na pokład w dedykowanym hubie A380.
Oprócz ekskluzywnych poczekalni Emirates w Dubaju i na wybranych lotniskach należących do sieci przewoźnika, pasażerowie klas pierwszej i biznes, oprócz członków Emirates Skywards na poziomie Platinum i Gold, mogą również korzystać z dostępu do 96 poczekalni partnerskich w całej swojej sieci z dodatkowymi 15 poczekalniami partnerskimi, które będą sukcesywnie otwierane. Klienci mogą sprawdzić dostępność poczekalni przed lotem oraz wymagania kwalifikujące do bezpłatnego wstępu lub zniżek.
Wszystkie poczekalnie Emirates wznowiły działalność po wprowadzeniu rygorystycznych środków bezpieczeństwa i higieny. Ponadto zespoły usług lotniskowych Emirates ściśle współpracowały z dostawcami usług partnerskich poczekalni, aby przestrzegać określonych protokołów w celu świadczenia usług pasażerom premium oraz tym, którzy często podróżują. W zależności od wytycznych na danym rynku, klientom oferowane są usługi w formie bufetu lub dania z karty, a na smartfonie można korzystać z menu zbliżeniowego. Ustalono też ustawienie miejsc siedzących, aby przestrzegać wytycznych dotyczących dystansu społecznego.
Dostęp do poczekalni to jedna z wielu korzyści oferowanych pasażerom klas premium, którzy latają liniami Emirates. W wybranych lokalizacjach klienci podróżujący w klasami pierwszą i biznes mogą również skorzystać z usługi szofera, który odwozi pasażera na lotnisko lub do hotelu. Na pokładzie podróżujący klasami premium mogą korzystać z ekskluzywnych usług i udogodnień zarówno we flagowych samolotach A380, jak i Boeing 777.