Dolce & Gabbana to najnowszy dom mody, który wkroczył do świata nieruchomości planując otwarcie luksusowego hotelu na Malediwach.
Włoska marka nawiązała współpracę z Dar Global – międzynarodowym ramieniem saudyjskiego dewelopera Dar Al Arkan. Projekt jest na wczesnym etapie, a przybliżony termin zakończenia budowy, a tym bardziej otwarcia nie jest jeszcze znany. Możemy się jedynie domyślać, że ze wsparciem inwestorów z Arabii Saudyjskiej nie będzie problemu z finansowaniem projektu.
„Cieszymy się, że możemy wprowadzić światowej sławy ambasadora marki made in Italy Dolce & Gabbana do świata nieruchomości i hotelarstwa” – powiedział Ziad El Chaar – dyrektor generalny Dar Global.
Dar Global stoi również za projektami takimi jak Les Vagues by Elie Saab, czyli nadmorska inwestycja mieszkaniowa w Katarze, Urban Oasis by Missoni Home w Dubaju i Upside Living Villas w Rijadzie z wnętrzami zaprojektowanymi przez Versace.
Oprócz hotelu na Malediwach marka modowa zapowiedziała również projekty mieszkaniowe w Miami w USA i Marbelli w Hiszpanii.
Nowe projekty zapowiadają debiut Dolce & Gabbana na rynku nieruchomości, podążając śladami innych luksusowych graczy, takich jak Giorgio Armani i Bulgari. Firmy te włączają swoje charakterystyczne elementy od projektu po etos marki do luksusowych apartamentowców i hoteli, zapewniając gościom luksusowe wrażenia związane z pobytem.
Na przykład hotel Armani w Burdż Chalifa wyróżnia się ciemną i stonowaną kolorystyką, od beżu po grafit, a wszystkie meble pochodzą z linii artykułów gospodarstwa domowego marki Armani Casa.
Tego samego można się spodziewać po projekcie Dolce & Gabbana na Oceanie Indyjskim. W 2021 roku marka na czele której stoją Domenico Dolce i Stefano Gabbana wprowadziła na rynek Dolce & Gabbana Home Collection, która zajmuje się sprzedażą akcesoriów do salonu, zastawy stołowej i wyposażenia łazienek. Chociaż żadne zdjęcia nieruchomości nie zostały jeszcze ujawnione, możemy spodziewać się odważnych i wyszukanych wzorów z sycylijskimi wpływami.