Opierając się na wspólnej pasji do piękna, precyzji i wydajności, a także zainspirowany wspólnym historycznym znaczeniem kultowego Les Paul Standard z 1959 r. i równie kultowego Bonneville T120 z 1959 r., wynikiem tego wyjątkowego partnerstwa jest oszałamiający, jedyny w swoim rodzaju edycja custom dzisiejszej generacji każdego legendarnego modelu. Stworzone, aby wesprzeć The Distinguished Gentleman’s Ride, w jego globalnych działaniach charytatywnych na rzecz zdrowia psychicznego mężczyzn, świadomości raka prostaty i pozyskiwania funduszy, niestandardowa edycja Legends z 1959 r. Les Paul Standard Reissue i Bonneville T120 zawierają wiele pięknych, ręcznie szczegółowo opracowanych, niestandardowych elementów, zaprojektowanych i zastosowanych w warsztacie fabrycznym firmy Triumph.
Spis treści
Inspiracja Gibson i Triumph 1959 Legends
Świętując wspólny historyczny oddźwięk roku 1959, projekt współpracy niestandardowej honoruje dwa kultowe produkty kluczowe dla historii każdej marki – Gibson Les Paul Standard z 1959 r. i Triumph Bonneville T120 z 1959 r., oba uważane za święte Graala ich światów. i oba są nadal produkowane i sprzedawane do dziś.
Prawdziwa ikona gitary i bezcenna legenda muzyki, Les Paul Standard z 1959 roku jest najlepszym klasykiem Gibsona. A Custom Shop 1959 Les Paul Standard Reissue to coś więcej niż tylko hołd, to autentyczny i dokładny klon. Dopasowana do tego legendarna ikona klasycznego motocykla, legendarny Bonneville T120 z 1959 roku, zapewnił przełomowe osiągi, czyniąc z niego oryginalny brytyjski supermotocykl. Choć dzisiejszy odpowiednik, wiodący w swojej kategorii Bonneville T120 łączy w sobie ponadczasowy charakter i styl z nowoczesnymi możliwościami i wydajnością.
Zainspirowani wspólną historią 1959 roku i trwałym połączeniem muzyki i kultury motocyklowej od narodzin rock and rolla do nastoletniego café racera i nie tylko, Gibson i Triumph postanowili stworzyć unikalną, niestandardową edycję, aby podkreślić i wspierać niezwykle ważne cele pozyskiwania funduszy i pasja The Distinguished Gentleman’s Ride.
Niestandardowe detale Triumph Factory
Odzwierciedlając pasję, jaką dzielą projektanci Gibsona i Triumph dla pięknego projektu,
precyzji, wydajności i światowej klasy kunsztu, modele Les Paul Standard Reissue z 1959 r. i Bonneville T120 zostały wybrane do ręcznej personalizacji przez wiodący na świecie zespół projektantów firmy Triumph w warsztacie fabrycznym firmy Triumph w Hinckley, globalnej siedzibie głównej i siedzibie firmy Triumph.
Gibson Les Paul Standard Reissue – Szczegóły projektu Legends z 1959 r.:
- Wyjątkowa płytka do rysowania w kolorze Jet Black z ręcznie malowaną wyściółką autokaru na cześć charakterystycznych, obrabianych maszynowo żeber chłodzących silnik klasycznego Bonneville T120
- Eleganckie logo Triumph wygrawerowane laserowo w dolnej osłonie przetwornika
- Unikalne, ręcznie malowane obudowy przetworników w kolorze Jet Black
- Niskoprofilowa, metaliczna, metaliczna plakietka Triumph w kolorze złota nałożona na główkę
- Pięknie odlana, pomalowana i ręcznie wykończona płyta tylna przełącznika reedycji z tyłu gitary, z logo partnerstwa „Triumph Gibson 1959 Legends”, zaprojektowana tak, aby odzwierciedlała projekt plakietki na okładce alternatora Bonneville T120
Szczegóły projektu Triumph Bonneville T120 – 1959 Legends:
- Piękny i niepowtarzalny schemat malowania na zamówienie pasujący do wykończenia Iced Tea Burst gitary, z pomalowanym na kolor Jet Black gryfem i główką w górnej części zbiornika, obramowanym ręcznie malowaną wyściółką autokaru, pokazującą eksperckie umiejętności zespołu lakierniczego Triumph na zamówienie
- Niskoprofilowe, elektroformowane metaliczne złote plakietki „Triumph Gibson 1959 Legends” nałożone na zbiornik, panele boczne i przedni błotnik
- Wytrawiony laserowo korek wlewu paliwa z logo Gibsona
- Niestandardowe brązowe siedzenie z prawdziwej skóry, zaprojektowane tak, aby pasowało do skórzanego pokrowca na gitarę, z dodatkowymi detalami, w tym ściegiem w romby, haftowanym logo Triumph i niestandardowymi uchwytami na picki
- Wykonana na zamówienie plakietka alternatora z misternymi detalami i logo „Triumph Gibson 1959 Legends”
Certyfikat autentyczności:
- Certyfikat na zamówienie 1959 Legends Editions, podpisany przez dyrektora generalnego Triumph Nicka Bloora i Cesara Gueikiana, prezesa marki Gibson Brands.
Jazda wybitnego dżentelmena
The Distinguished Gentleman’s Ride jednoczy setki tysięcy motocyklistów w stylu klasycznym i vintage z całego świata, aby zebrać fundusze i zwiększyć świadomość na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowiem psychicznym mężczyzn. Założona w Sydney w Australii w 2012 roku przejażdżka z motywem „eleganckiego ubioru” ma na celu walkę z często negatywnym stereotypem motocyklistów i połączenie globalnej społeczności motocyklistów poprzez zbieranie funduszy na rzecz ważną dla każdego motocyklisty.
Od pierwszego roku globalna społeczność DGR zebrała ponad 31 mln USD dla swojego partnera charytatywnego Movember, a obecnie działa w ponad 900 miastach i 114 krajach na całym świecie.
Tegoroczna edycja Distinguished Gentleman’s Ride odbędzie się w niedzielę 22 maja. Wstępna rejestracja jest już otwarta dla zawodników z całego świata, a oficjalna rejestracja i zbiórka środków rozpoczną się 28 marca.
Gibson 1959 Les Paul Standard
Gibson Les Paul jest praktycznie synonimem rock and rolla, stając się toporem niezliczonych gitarowych bohaterów, w tym Jimmy’ego Page’a Led Zeppelin, Joe Perry’ego z Aerosmith i Slasha Guns N’ Roses. Jest to instrument tak wszechstronny, jak i kultowy, a we właściwych rękach potrafi wycisnąć z niego grzmiące riffy, roztopione solówki i ciepłe, czyste dźwięki.
Znany jako Święty Graal Gitary , Gibson Les Paul Standard z 1959 r. reprezentuje szczyt innowacji w zakresie gitar elektrycznych podczas trwałego złotego wieku Gibsona . Gibson Les Paul Standards od 1958 do 1960 są jednymi z najbardziej kolekcjonerskich gitar vintage na świecie, a model Gibson 1959 jest najbardziej pożądanym ze wszystkich. Żadna konkretna gitara Gibsona nie niesie ze sobą więcej intryg i powagi niż Les Paul Standard z 1959 roku . Rzadka i bardzo kolekcjonerska, stała się najbardziej kultową gitarą w historii (wyprodukowano poniżej 650 lat) i wkrótce została przyjęta przez jednych z największych gitarzystów na świecie…Jimmy Page, Keith Richards, Eric Clapton, Jeff Beck, Duane Allman, Mike Bloomfield, Billy Gibbons, Joe Perry, Slash, Joe Bonamassa, Rick Nielsen i Jason Isbell , żeby wymienić tylko kilku.
„To po prostu piękna gitara i fantastyczny instrument, który oczywiście został zaadoptowany przez dziesiątki niezwykle wpływowych muzyków”, mówi Mat Koehler, starszy dyrektor ds. rozwoju produktu w Gibson Brands . „Wszyscy bogowie gitary faworyzowali ten model. Więc kiedy to wszystko połączysz, nic dziwnego, że wartości są dużymi ułamkami miliona dolarów za oryginały”.
Triumph Bonneville T120
Legendarne DNA designu, najwyższej klasy wykończenie i detale z prawdziwie nowoczesnymi możliwościami. Najnowsza generacja T120 Bonneville została opracowana z myślą o czystej przyjemności z jazdy.
Ostateczna brytyjska ikona motocykla ma bogate w moment obrotowy osiągi 1200 cm3, wyrafinowaną konfigurację i piękne DNA Bonneville i znacząco ulepsza go na 2021 rok, zapewniając nowy punkt odniesienia dla ponadczasowego charakteru i łatwości jazdy.
Dzięki znacznie ulepszonej konfiguracji prowadzenia, dzięki znacznej redukcji masy 7 kg, nowym lekkim aluminiowym obręczom kół i nowym hamulcom Brembo o wyższej specyfikacji, a także nowej technologii dla kierowcy, w tym tempomatowi i ulepszonym trybom jazdy oraz jeszcze bardziej responsywnej przepustnicy, Bonneville legenda trwa.
O GIBSONIE
Gibson to wiodąca kultowa marka gitarowa, od 127 lat kształtuje brzmienie pokoleń muzyków i melomanów w różnych gatunkach. Założona w 1894 roku, z siedzibą w Nashville, firma Gibson Brands ma dziedzictwo światowej klasy kunsztu, legendarnych partnerstw muzycznych i progresywnej ewolucji produktów, która nie ma sobie równych wśród producentów instrumentów muzycznych. Portfolio Gibson Brands obejmuje wiodącą markę gitarową Gibson , a także wiele najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek muzycznych, w tym Epiphone , który jest na każdej scenie od 1873 roku, Kramer , oryginalną markę gitarową MADE TO ROCK HARD, MESA/ Boogie , dom tonu i KRK, za wspaniałą muzyką od ponad 30 lat i Maestro , twórca efektów. Gibson Brands poświęca się jakości, innowacjom i doskonałości dźwięku, aby miłośnicy muzyki przez kolejne pokolenia nadal mogli doświadczać muzyki ukształtowanej przez Gibson Brands.
O TRIUMPH
Założona w 1902 roku firma Triumph Motorcycles świętuje 120-lecie produkcji motocykli w 2022 roku. Od ponad trzech dekad firma Triumph Motorcycles ma siedzibę w Hinckley w hrabstwie Leicestershire i produkuje kultowe motocykle, które doskonale łączą autentyczny design, charakter, charyzmę i osiągi.
Z ponad 81 500 motocyklami dostarczonymi w roku kalendarzowym 2021 i ponad 700 dealerami na całym świecie, Triumph jest największym brytyjskim producentem motocykli.
Ta koncentracja, innowacyjność i inżynierska pasja stworzyły dziś szeroką gamę motocykli odpowiednich dla wszystkich motocyklistów, w tym oszałamiające nowe Speed Triple 1200 RR, Tiger Sport 660 i Trident 660, całkowicie nowy transkontynentalny Tiger 1200 i epicki Tiger 900, wiodący na świecie Rocket 3 R i GT, wysokowydajny Street Triple 765 RS, kultowy Scrambler 1200 i legendarna rodzina Triumph Bonneville zaktualizowana na rok 2021, w tym Bonneville Bobber, Thruxton RS, Street Twin, Street Scrambler oraz kultowe Bonneville T120 i T100, a także ekscytująca i przystępna gama motocykli A2 Triumph.
Triumph zatrudnia obecnie około 2000 pracowników na całym świecie i posiada oddziały w Wielkiej Brytanii, Ameryce Północnej, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Japonii, Szwecji (Skandynawia), krajach Beneluksu, Brazylii, Indiach, Chinach i Tajlandii, a także sieć niezależnych dystrybutorów . Triumph posiada zakłady produkcyjne w Hinckley, Leicestershire i Tajlandii oraz zakłady CKD w Brazylii i Indiach.
Triumph Bonneville, nazwany słynny, by uczcić rekord prędkości Triumph na lądzie w 1956 roku na Bonneville Salt Flats w stanie Utah w USA, był oryginalnym brytyjskim supermotocyklem i zwycięzcą wyścigu prosto z pudełka, wybranym przez znanych motocyklistów z przeszłości ze względu na jego legendarne prowadzenie , styl i charakter. Zaktualizowany na rok 2021 z jeszcze większą wydajnością, możliwościami i stylem, to właśnie prowadzenie, charakter i kultowy wygląd w połączeniu z nowoczesną technologią ukierunkowaną na kierowcę sprawiają, że nowa rodzina Bonneville jest dzisiaj autentycznym, nowoczesnym klasykiem.
Triumph ma wspaniałą historię wyścigową, biorąc udział w i wygrywając wyścigi w prawie każdej klasie i dziedzinie sportowych osiągnięć motocyklowych. Od wygrania drugiego w historii Isle of Man TT w 1908 roku, przez dominację na drogach i torach w Europie i Ameryce w latach 60., aż po współczesne osiągnięcia wyścigowe z potrójnym zwycięstwem w 2014 roku w wyścigu Daytona 200 firmy Triumph o pojemności 675 cm3, zwycięstwo w wyścigu Isle of Man Supersports w 2014 roku, tytuły British Supersports w 2014 i 2015 roku oraz wyścigi World SuperSport, a w 2019 roku z kolejnym zwycięstwem na Isle of Man Supersports TT przez Petera Hickmana.
Od początku sezonu 2019 legenda wyścigów Triumph pozostaje wyłącznym dostawcą silników do Mistrzostw Świata FIM Moto2™. Triumph Motorcycles zapewnia wszystkim zespołom wyścigowe motocykle o pojemności 765 cm3, z których każda oparta jest na wiodącej w swojej klasie jednostce napędowej Street Triple RS. Redefiniując klasę i bijąc rekord za rekordem w inauguracyjnym roku, w tym pierwszą w historii prędkość maksymalną +300 km/h Moto2™, sezon 2020 stał się jeszcze szybszy dzięki kolejnym 11 rekordom wszechczasów i siedmiu różnym zwycięzcom z 15 wyścigów.
Działania wyścigowe Triumph są dodatkowo wzmocnione przez powrót na brytyjski padok Superbike w 2021 roku z zespołem wyścigowym wspieranym przez fabrykę, Dynavolt Triumph, w British Supersport Championship.
W 2021 roku firma Triumph ogłosiła swoje zbliżające się wejście do światów Motocross i Enduro, a także nowy projekt wyścigów fabrycznych, z zaangażowaniem w wyścigi mistrzowskie na najwyższym poziomie zarówno w serii Motocross, jak i Enduro.