Dyrektor generalny Ralpha Laurena Patrice Louvet powiedział, że marka modowa poszukuje możliwości w metawszechświecie, aby przyciągnąć młodszych kupujących. Na dorocznej konferencji National Retail Federation powiedział, że konsumenci mogą już kupić cyfrową odzież Ralpha Laurena i odbyć wirtualną wizytę – a nawet wypić wirtualną kawę – w sklepie firmy na Madison Avenue. Powiedział, że sprzedawca rozważa zakup nieruchomości w tym cyfrowym świecie, w którym zderzają się e-commerce, gry i media społecznościowe.
Poza tym Louvet powiedział, że osobiście uczestniczy w świecie metaverse: ubrał już swojego awatara w koszulkę do rugby.
„Jedną z naszych strategii jest pozyskiwanie nowego pokolenia, a nowe pokolenie już tam jest. Więc musimy tam być” – powiedział. „Istnieje wiele podobieństw między metaverse a wizją Ralpha, ponieważ nie jesteśmy firmą modową. Jesteśmy w branży marzeń.”
Coraz więcej sprzedawców detalicznych „instaluje się” w metawersie. W zeszłym miesiącu Nike kupiło wirtualną firmę sneakersową RTFKT. Walmart niedawno zgłosił znaki towarowe, które mogą utorować drogę do sprzedaży wirtualnych towarów, od artykułów wyposażenia wnętrz po produkty do higieny osobistej, oraz oferować użytkownikom wirtualną walutę i niezamienne tokeny lub NFT. A luksusowe marki, w tym Ralph Lauren i Gucci, wprowadziły wirtualne doświadczenia .
Louvet powiedział, że Ralph Lauren uczestniczy w platformie Metaverse Zepeto i witrynie gier Roblox , gdzie kupujący mogą ubierać swoje awatary w odzież Ralpha Laurena. Powiedział, że firma już widziała, jak metaverse może zwiększyć przychody. Powiedział, że po zaledwie kilku tygodniach na Zepeto sprzedano ponad 100 000 sztuk.
Powiedział, że Ralph Lauren nie sprzedał jeszcze NFT, ale zastanawia się, w jaki sposób może to również wzmocnić jego markę.
„Uczymy się” – powiedział. „Eksperymentujemy. Myślę, że zobaczymy, jak konsumenci będą nadal przyciągać te przestrzenie, które się rozwijają”.