Na terenie zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle w Warszawie uruchomiono – z udziałem członka zarządu Porsche ds. marketingu i sprzedaży Detleva von Platena – pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na całym świecie Porsche Store.
Miejsce to będzie nie tylko punktem sprzedaży samochodów, ale ma też poprzez spotkania, wystawy i wydarzenia pełnić rolę integrującą społeczność miłośników Porsche w kraju.
Powiśle staje się sercem życia towarzyskiego i kulturalnego Warszawy. To właśnie w tej dzielnicy powstało wyjątkowe miejsce – Elektrownia Powiśle, gdzie w zrewitalizowanych budynkach dawnej elektrowni powstało miejsce, które łączy historię z nowoczesnością.
Zupełnie jak marka Porsche, która łączy tradycję z innowacyjnym podejściem do motoryzacji, tworząc wyjątkowe produkty od doskonale znanej 911 po najnowszy model, w pełni elektryczny Porsche Macan.
Od zeszłego tygodnia działa tu pierwszy w Polsce (i jeden z pierwszych na świecie) salon Porsche Store. Ten nowy format showroomu marki łączy funkcje sprzedażowe z integrowaniem społeczności Porsche. W prowadzonym przez Porsche Inter Auto Polska, satelickim dla Porsche Centrum Warszawa Okęcie salonie będzie można kupić samochód Porsche, a także produkty Porsche Lifestyle, ale i wyjątkowe zegarki Porsche Design Timepieces tworzone w szwajcarskiej manufakturze marki Porsche.
Są one przedłużeniem doświadczania marki w formie spersonalizowanego czasomierzu, wykonanego z tych samych materiałów co samochód Porsche, z opracowanym przez Porsche mechanizmem.
Porsche Store będzie też nowym domem dla społeczności skupionej wokół Porsche. To tu wielu klientów po raz pierwszy będzie miała okazję spotkać się z marką. „Dlatego w naszym zespole są nie tylko doradcy sprzedaży, którzy będą gotowi do skonfigurowania wybranego Porsche, przeprowadzenia klienta przez cały proces zakupu na miejscu, a następnie wspólnego z klientem celebrowania momentu wydania”, mówi Stefano Mor, prezes Porsche Inter Auto Polska.
„Na gości czekają również doradcy Porsche Pro, których zadaniem jest przybliżenie marki każdemu, kto chce bliżej poznać jej produkty, historię i tradycję, ale zakup wymarzonego auta ma dopiero w planach. Każdy jest tu mile widziany”, podkreśla.
Powierzchnia Porsche Store została zaprojektowana tak, aby stworzyć wyjątkowe doświadczenia z obcowania z marką i jej produktami. Komfortowe pokoje do konsultacji, ekskluzywna strefa odbioru samochodów i ekspozycja czterech samochodów z gamy marki – wszystko zostało zaprojektowane tak, aby oddawać wielkomiejski charakter Warszawy, a jednocześnie dawać przytulność butikowego miejsca spotkań.
Uroczyste otwarcie Porsche Store odbyło się 11 września. Przy dźwiękach muzyki przyjaciela marki Radzimira Dębskiego JIMKA, przecięcia wstęgi dokonali przedstawiciele Porsche Inter Auto Polska oraz Porsche Holding Salzburg, a także dyrektor Porsche Polska Wojciech Grzegorski i gość specjalny – Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. marketingu i sprzedaży. Była to pierwsza oficjalna wizyta członka zarządu firmy w naszym kraju.