Niezależnie od tego, czy chodzi o pokazywanie zręcznych zagrań na boisku, czy wypuszczenie na rynek niestandardowej kolekcji samochodów Maserati, wrażliwość i gust Davida Beckhama są niemal bezdyskusyjne. To poczucie smaku staje się coraz bardziej wyraziste, ponieważ legendarna gwiazda piłki został twarzą marki Bowers & Wilkins.
Luksusowa brytyjska marka jest mocno zakorzeniona w świecie high-endowego sprzętu audio, obejmującego sprzęty takie jak seria Bowers & Wilkins 700 oraz głośniki bezprzewodowe inspirowane liniami samochodów McLaren.
Jednak współpraca z Davidem Beckhamem, będącym długoterminową twarzą marki, sięga głębiej i sięga czasów, gdy Becks wykorzystywał muzykę jako sposób na skupienie się przed najważniejszymi meczami w trakcie swoich dni meczowych.
Gwiazda Manchesteru United i międzynarodowej piłki nożnej była kiedyś najlepiej opłacanym zawodnikiem na świecie i znajduje się na liście 100 najlepszych graczy wszechczasów według FIFA. Wynika z tego naturalnie, że w życiu codziennym ma wysokie standardy względem sprzętów audio.
Beckham zauważył w poście na Instagramie, że muzyka odgrywała istotną rolę w jego dzieciństwie, a także w codziennych wycieczkach z rodziną.
„Wyrafinowany gust Davida spotyka się z niezachwianym dążeniem firmy Bowers & Wilkins do perfekcji, aby stworzyć niezwykłe połączenie stylu i dźwięku” – stwierdziła brytyjska marka audio.
W kampanii Beckham prezentuje luksusowe słuchawki bezprzewodowe Bowers & Wilkins Px8, reklamowane jako „najwyższe połączenie wyjątkowej wydajności, najwyższej jakości materiałów, inteligentnej technologii i inteligentnych funkcji”.
„Zawsze ważne jest, aby znaleźć czas dla siebie. Słuchawki dają mi rzadką chwilę relaksu” – stwierdził Beckham.
Wyposażone w technologię redukcji szumów i szeroką gamę niestandardowych wersji zapewniających dodatkowe punkty stylistyczne słuchawki Px8, podobnie jak słynna kariera sportowa Beckhama, jest wzorem smaku, trwałości i wydajności.