Casamigos to alkohol stworzony przez George’a Clooney’a i jego wspólników, którzy sprzedali markę tequili w 2017 roku gigantowi Diageo za prawie miliard dolarów. Zaangażowanie Clooneya może tak naprawdę nie wykraczać poza udostępnienie swojego nazwiska do promowania marki, ale wydaje się, że nadszedł czas na współpracę z kolejną znaną twarzą – Cindy Crawford – przy wprowadzeniu na rynek nowej tequili Casamigos Jalapeño.
Według marki tequila jest ulubionym napojem Crawford, a ona w oświadczeniu potwierdziła swoją miłość do mocnych napojów z agawy. „Chociaż uwielbiam Casamigos, to na wieczór wolę wypić pikantną margaritę” – powiedziała. „Casamigos Jalapeño sprawia, że jest to o wiele łatwiejsze. To Casamigos z kopnięciem!” Według współzałożyciela Casamigos, Rande’a Gerbera, prace nad tym nowym smakiem trwały sześć lat, ale szczegóły są dość skąpe.
Zasadniczo Casamigos Jalapeño to odmiana blanco, wykonana w 100% z agawy Blue Weber, aromatyzowany – jak się domyślacie – papryczkami jalapeño. Według marki Casamigos nie jest już produkowany w destylarni wyposażonej w dyfuzor, a zamiast tego sok z agawy gotuje się w ceglanych piecach. Biorąc to pod uwagę, prawdopodobnie do aromatyzowania tequili używa się dodatków, co jest prawnie dozwolone w ilości do jednego procenta.
Marka nie podaje, czy w nowym smaku wykorzystuje świeże papryczki jalapeno, ekstrakt czy coś innego, podaje tylko, że jest „naturalnie aromatyzowany”.
Oczywiście Crawford prawdopodobnie nie miała wiele wspólnego z kreowaniem zawartości butelki, ale Gerber zaprojektował go jako swego rodzaju hołd złożony supermodelce. Biała etykieta została podkreślona czerwonym tuszem, dodając płomienie, papryczkę jalapeño, parę ust, podpis Crawford oraz przekreślone „o” i zastąpione przez „a”.
Według marki Casamigos Jalapeño najlepiej smakuje jako schłodzony shot lub jako baza do pikantnej margarity.